INS BackOffice Εμπορική Διαχείριση Level I
Το INS BackOffice Εμπορική Διαχείριση LevelI είναι ένα πρόγραμμα για τον επιχειρηματία που επιθυμεί οργάνωση με εμπορικό πρόγραμμα, καταχώρηση αγορών, έλεγχο & οργάνωση αποθήκης, εικόνα στατιστικών αποθήκης, αναλύσεις πωλήσεων, εικόνα των ταμειακών κινήσεών του και αποστολή παραστατικών στο myDATA
Tο λογισμικό INS Back Office Εμπορική Διαχείριση Level I είναι ευέλικτο και παραμετροποιήσιμο για όλες τις επιχειρήσεις, με τιμή άκρως ανταγωνιστική και συνεχή υποστήριξη από το εκπαιδευμένο ανθρώπινο δυναμικό μας!
Βασικά χαρακτηριστικά / modules
- Σύνδεση με το πρόγραμμα E-Care Pos (Φαρμακεία)
- Σύνδεση με το πρόγραμμα Εντατικής Λιανικής Retail (POS λοιπές εφαρμογές)
- Απευθείας σύνδεση με προγράμματα voucher για αποστολές μέσω courier
- Σύνδεση με ταμειακές μηχανές
- Εύκολη σύνδεση με ζυγαριές
- Επικοινωνία με οθόνες πελάτη help desk.
- Προσαρμογή & δυνατότητα συνεργασίας με άλλα ετερογενή μηχανογραφικά συστήματα POS (πχ: Συστήματα Παραγγελιοληψίας )
- Διαχείριση Αναλώσεων
- Σύνδεση με όλους τους φορολογικούς μηχανισμούς τύπου Α και επιλεγμένους τύπου Β βάσει προδιαγραφών της ΑΑΔΕ (αρχείο e).
- Ταυτόχρονη χρήση σε εντατική λιανική και τιμολόγηση
- Δεκάδες αναφορές και γραφήματα. Δυνατότητα δημιουργίας custom αναφορών και γραφημάτων ανά ανάγκη επιχείρησης.
- Διαθέτει ευέλικτο σύστημα εισαγωγής ειδών, από εξωτερικές βάσεις δεδομένων και νέα αναζήτησης σε βάσεις δεδομένων που δίνει γρηγορότερα αποτελέσματα.
- Αποστολή αναφορών και τιμολογίων μέσω email
- Πελάτες/Προμηθευτές και κινήσεις/παραστατικά αυτών
- Αποθήκη/Υπηρεσίες και κινήσεις/παραστατικά αυτών. Πρόγραμμα αποθήκης. Οργάνωση και διαχείριση αποθεμάτων.
- Αγορές/Πωλήσεις /Διαχείριση Service – Υπηρεσία
- Εικονικό πληκτρολόγιο για οθόνη αφής (Ε-Care POS)
- Σύνδεση με συσκευές barcode (αναγνώστες και εκτυπωτές) και δυνατότητα εκτύπωσης barcode σε απλούς εκτυπωτές αλλά και σε εκτυπωτές που υποστηρίζουν το πρωτόκολλο EPL
- Δυνατότητα χρήσης barcode σε προϊόντα, υπηρεσίες αλλά και πελάτες
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
- Ορισμός δικαιωμάτων χρηστών σε επίπεδο κάθε υπό-επιλογής του λογισμικού καθώς και δυνατότητα ορισμού ομάδων χρηστών με ίδια δικαιώματα πρόσβασης
- Καταγραφή του χρήστη, της ημερομηνίας και της ώρας, όταν πραγματοποιεί αλλαγή στοιχείων
- Ασφαλής και γρήγορη διαχείριση και επεξεργασία μεγάλων όγκων δεδομένων
- Ασφάλεια δεδομένων και πρόσβασης
- Λειτουργία On-line και Real-time (ταυτόχρονες συνολικές ενημερώσεις όλων των υποσυστημάτων)