INHOUSE CRM®

Το INHOUSE CRM® αποτελεί ένα σύγχρονο σύστημα διαχείρισης πελατειακών σχέσεων που καλύπτει όλες τις διαδικασίες  της Πώλησης, Marketing, Εξυπηρέτησης Πελατών και Service. Σχεδιάστηκε ειδικά για να προσφέρει μια ολοκληρωμένη εικόνα της επιχείρησης σας ενώ παράλληλα συλλειτουργεί πλήρως με το καινοτομικό INHOUSE ΕCare Plus®, εξασφαλίζοντας στο Φαρμακείο σας μια αρμονική και αποτελεσματική διαχείριση.

Το INHOUSE CRM® μπορεί να βοηθήσει την επιχείρησή σας να οργανώσει τις βασικές λειτουργίες της

παρέχοντας εργαλεία εύκολα στην εκμάθηση και αποτελεσματικά στην διαχείριση. Το INHOUSE CRM® είναι σχεδιασμένο με γνώμονα την ευχρηστία και την απλότητα εξασφαλίζοντας την γρήγορη εκμάθηση των χρηστών του.

Το INHOUSE CRM® καλύπτει όλες τις ανάγκες του σύγχρονης επιχείρησης εστιάζοντας στην αποτελεσματική Διαχείριση Πελατών & Προμηθευτών, Marketing Campaigns, SMS/Email Marketing, Διαχείριση Service, Διαχείριση Μηνυμάτων, Ενεργειών, Εργασιών και Ατζέντας.

Οι πολύτιμες πληροφορίες που μπορείτε να διαμορφώσετε με το INHOUSE CRM® θα σας βοηθήσουν να οργανώσετε εστιασμένες εργασίες επικοινωνίας τόσο μεταξύ των χρηστών της εφαρμογής όσο και με τους πελάτες σας.  Ο επιτυχημένος προγραμματισμός των εργαλείων που σας δίνονται θα σας διαφοροποιήσουν από τον ανταγωνισμό και θα σας προσφέρουν το πολύτιμο επιχειρηματικό πλεονέκτημα  στην πώληση.

Σε ποιον απευθύνεται το CRM;

Ένα σύστημα CRM προσφέρει σε όλους τους τομείς όπως πωλήσεις, εξυπηρέτηση πελατών, επιχειρηματική ανάπτυξη, μάρκετινγκ ή οποιονδήποτε άλλο τομέα δραστηριότητας — έναν καλύτερο τρόπο διαχείρισης των εξωτερικών αλληλεπιδράσεων και σχέσεων που οδηγούν στην επιτυχία. Ένα εργαλείο CRM σάς επιτρέπει να αποθηκεύετε στοιχεία επικοινωνίας πελατών και υποψήφιων πελατών, να αναγνωρίζετε ευκαιρίες πωλήσεων, να καταγράφετε ζητήματα υπηρεσιών και να διαχειρίζεστε καμπάνιες μάρκετινγκ, όλα σε μια κεντρική τοποθεσία — και να διαθέτετε πληροφορίες σχετικά με κάθε αλληλεπίδραση πελατών σε οποιονδήποτε στην εταιρεία σας μπορεί να τις χρειαστεί.

Με την ορατότητα και την εύκολη πρόσβαση στα δεδομένα, είναι πιο εύκολο να συνεργαστείτε και να αυξήσετε την παραγωγικότητα. Όλοι στην εταιρεία σας μπορούν να δουν πώς έχουν επικοινωνήσει με τους πελάτες, τι αγόρασαν, πότε αγόρασαν τελευταία φορά, τι πλήρωσαν και πολλά άλλα. Το CRM μπορεί να βοηθήσει εταιρείες όλων των μεγεθών να οδηγήσουν την επιχειρηματική ανάπτυξη , και μπορεί να είναι ιδιαίτερα επωφελές για μια μικρή επιχείρηση, όπου οι ομάδες πρέπει συχνά να βρουν τρόπους να κάνουν περισσότερα με λιγότερα.

Βελτιώστε τις λειτουργίες σας με ένα εργαλείο

Διαχειριστείτε ολόκληρο τον κύκλο πωλήσεών σας, παρακολουθήστε την επικοινωνία με τους πελάτες και συνδέστε τα έργα σας, τις δραστηριότητες μάρκετινγκ και πολλά άλλα με το CRM.

Μερικά από τα βασικότερα χαρακτηριστικά μίας σύγχρονης λύσης CRM είναι τα ακόλουθα:

  • Συγχρονισμός με όλες τις γνωστές εφαρμογές και cloud υπηρεσίες εφαρμογών γραφείου (Microsoft Office, Gmail, Microsoft Office 365) για εισαγωγή επαφών, δραστηριοτήτων και μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
  • Διαχείριση καθημερινών εργασιών όπως τηλεφωνικές κλήσεις, συναντήσεις και emails.
  • Ολοκληρωμένη διαχείριση επαφών και λογαριασμών.
  • Πλήρης διαχείριση ευκαιριών πώλησης.
  • Διαχείριση πιθανοτήτων κλεισίματος πώλησης.
  • Αναλυτική παρακολούθηση δραστηριοτήτων πωλητών.
  • Δημιουργία καταστάσεων υφιστάμενων και υποψηφίων πελατών.
  • Αυτοματοποιημένη εκτέλεση προωθητικών ενεργειών-καμπάνιες.
  • Υποστήριξη πολλαπλών τύπων προωθητικών ενεργειών-emails, sms.
  • Ανάλυση αποδοτικότητας ευκαιριών πώλησης και προωθητικών ενεργειών.
  • Αναλυτική παρακολούθηση κάθε επικοινωνίας με πελάτη, ανεξαρτήτως μέσου (τηλέφωνο, fax, email, SMS κλπ.).
  • Παρακολούθηση ιστορικού πελατών.
  • Ευέλικτη καταγραφή και αξιοποίηση όλων των στοιχείων για τη διαχείριση της ευκαιρίας πώλησης (στάδια πώλησης, ανταγωνισμός, συστάσεις, συνεργάτες, πόροι, συμμετέχοντες, εκτιμώμενος χρόνος και έσοδα, πιθανότητα επιτυχίας κλπ.).

Λειτουργίες CRM

  • Αυτοματοποίηση προώθησης πωλήσεων.  Η αυτοματοποίηση επαναλαμβανόμενων εργασιών με σκοπό την υποστήριξη του marketing. Για παράδειγμα, καθώς εισέρχονται συγκεκριμένες προοπτικές πώλησης, το σύστημα μπορεί να αποστέλλει αυτόματα διαφημιστικό υλικό, συνήθως μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή μέσω κοινωνικών δικτύων, με στόχο να μετατρέψει ένα sales lead σε πελάτη.
  • Αυτοματοποίηση δύναμης πωλήσεων. Τα εργαλεία αυτοματοποίησης της δύναμης πωλήσεων παρακολουθούν τις αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες και αυτοματοποιούν ορισμένες επιχειρηματικές λειτουργίες του κύκλου πωλήσεων που είναι απαραίτητες για την παρακολούθηση δυνητικών πελατών, την απόκτηση νέων πελατών και την οικοδόμηση της πίστης των πελατών.
  • Αυτοματοποίηση ροής εργασιών. Τα συστήματα CRM βοηθούν τις επιχειρήσεις να βελτιστοποιούν τις διαδικασίες με τον εξορθολογισμό του εγκόσμιου φόρτου εργασίας, επιτρέποντας στους υπαλλήλους να επικεντρωθούν σε δημιουργικές και πιο υψηλού επιπέδου εργασίες.
  • Διαχείριση Ανθρώπινου Δυναμικού (HRM). Τα συστήματα CRM βοηθούν στην παρακολούθηση των πληροφοριών των εργαζομένων, όπως στοιχεία επικοινωνίας, αξιολογήσεις απόδοσης και οφέλη σε μια εταιρεία. Αυτό δίνει τη δυνατότητα στο τμήμα HR να διαχειρίζεται αποτελεσματικότερα το εσωτερικό εργατικό δυναμικό.
  • Analytics. Το Analytics στο CRM συμβάλλει στη δημιουργία καλύτερων ποσοστών ικανοποίησης πελατών αναλύοντας δεδομένα χρήστη και συμβάλλοντας στη δημιουργία στοχευμένων καμπανιών μάρκετινγκ.
  • Διαχείριση έργου. To CRM περιλαμβάνει λειτουργίες που βοηθά τους χρήστες να παρακολουθούν τις λεπτομέρειες του έργου πελάτη, όπως στόχους, στρατηγική ευθυγράμμιση, διαδικασίες, διαχείριση κινδύνου και πρόοδο.
  • Διαχείριση Εργασιών.
  • Ενοποίηση με άλλο λογισμικό. Το CRM μπορεί να ενσωματωθεί με άλλα λογισμικά, όπως συστήματα τηλεφωνικών κέντρων και προγραμματισμού πόρων επιχειρήσεων (ERP).
  • Διαχείριση Προσώπων – Επαφών. Ημερολογιακή απεικόνιση υπενθυμίσεων, ραντεβού, υποχρεώσεις, παραδόσεις κ.τ.λ. Περιλαμβάνονται στις βασικές λειτουργίες Ομάδες Προσώπων, Δικαιώματα, Ενέργειες Προσώπων – Εντολές – Εκτέλεση, Οικονομικά στοιχεία Προσώπων κ.α αλλά και επιπλέον δυνατότητες όπως Σχέσεις, Ενέργειες & Συμβάντα Προσώπων, Εορτολόγιο κ.α
  • Πλήθος Πληροφοριακών και Οικονομικών Αναφορών και Εκτυπώσεων.
  • Διαχείριση Ημερολογίου Περιλαμβάνονται στις βασικές λειτουργίες Εντολές – Ενέργειες – Ολοκλήρωση αλλά και επιπλέον δυνατότητες σε συνημμένα Είδη – Υπηρεσίες κ.α.